Евгений ШИБАРШИН

Қостанай облысының қоғамдық кеңесі көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасы мәселелері бойынша тыңдауларды бүгін, 6 қарашада өткізді.

ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Қостанай облысы бойынша департаменті басшысының орынбасары Асқар Ескендіров хабарлағандай, 2019 жылдың 9 айында өңірдің мемлекеттік құрылымдары өткен жылдың осы кезеңімен салыстырғанда 6,5 млн астам қызмет көрсетті. Оның 80 пайызы электронды түрде көрсетілген.

Бақылау тексерулері барысында 450-ден астам бұзушылық анықталды, олардың басым бөлігі қағаз форматына келеді. 61% жағдайда мемлекеттік қызметкерлер процедуралық сәттерді бұзуда. Қызмет көрсету мерзімдерін бұзу саны 8 есеге өсті. Мысалы, Қостанай ауданында жер телімдерін беру туралы 49 өтініш бойынша мәселе заңмен белгіленген екі айдан астам уақыт шешімін тапты.

Мемлекеттік органдардың жұмысына шағымдардың саны бойынша Қостанай әкімдігі, Ішкі істер органдары және «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы көшбасшылар болды.

Қоғамдық кеңес мүшесі Махаббат Жутаев бұл бұзушылықтарға жол берген мемлекеттік қызметшілерге қандай шаралар қабылданатынын сұрады.

– Тәртіптік шаралар қолданылады, бірақ нақты фактілер бойынша ғана, – деп жауап берді Ескендіров. – Күнделікті жұмысқа келетін болсақ, негізінен қызметкерлерді оқытуға және алдын алуға баса назар аударылады.

Кеңес мүшесі Валентин Хаданович кәсіпкер ірі нысанды заңдастырғысы келген кезде үлгі келтірді,алайда ойланып қалған себептерге байланысты оған бас тартты. Және де мемлекеттік қызметкерлерді аттестациядан өткізуді ұсынды. Іскендіров аттестаттау заңнамамен регламенттелгенін және Мемлекет басшысының шешімі бойынша ғана жүргізілетінін түсіндірді.

– Көптеген мемлекеттік қызметкерлер рұқсат беретін мәселелерде білмейтіндігін ашық айту керек, – деді ол. – Қандай да бір кәсіпкердің, азаматтың, қарапайым адамның тағдырын шешсе де.

Азаматтардың шағымдарымен жұмыс тақырыбын Кеңес мүшесі Николай Печерица көтерді. Ол жеке тәжірибесінен мысал келтірді – Қостанай әкімдігінің ТКШ бөлімі сияқты қираған коттедж салдарынан адамдардың өміріне қауіп төнгені туралы ауызша хабарламадан кейін оны шеңбер бойынша қуып шықты. Қызметкерлері ТКШ бөлімі қызметкерлерінің анықтауы бойынша, коттедж рұқсатынсыз салған, содан кейін тиісті органдарға ұсынды ғимараты иесіз екенін мойындады. Мені мұндай жауап қанағаттандырмайды деп қосты,  әкімдікке жазбаша өтінішпен жүгінуді сұрады.

Асхат Искендиров осы фактіні анықтап,  қосты:

– Мемлекеттік органдардың жұмысын бағалау жүйесін өзгерту қажет. Азаматтардың көрсетілген қызметтерге қанағаттану деңгейін негізге алу қажет.

Осыдан кейін кеңес отырысында құмарлыққа тап болды. Отырыс спикері Сергей ЖАЛЫБИН бір айдан астам уақыт бұрын Қоғамдық кеңес Қостанай әкіміне облыс орталығы басшысының міндетін орындай отырып, № 18 автобустың қозғалыс аралығын азайтуға уәде берген әкім орынбасарына шара қолдану туралы хат жолдады. Бірақ кейіннен бұл уәдесін тасымалдаушылармен жасалған шартта орындау мүмкін емес екені анықталды.

– Бұл ретте тұрғындары алдаған. Мұндай уәдесін берген шенеунікті жазалау керек еді, – деп есептейді Жалыбин. – Алайда бір айдан астам уақыт өтті,бірақ Қоғамдық кеңес өз хатына жауап ала алмады.

Әуре-сарсаң себептері туралы Жалыбин отырысқа қатысқан Қостанай облысы әкімдігі аппаратының басшысы Вера Клочкодан сұрады.

Бірақ ол  аппаратта жұмыс істегеніне  жарты жыл болғанын айтып, ештеңе түсіндір алмады. Мемлекеттік қызмет ардагері, Қоғамдық кеңес мүшесі Кенжебек Укин мұндай түсініктеме қабылдамады және бұл жауапсыздықтың нәтижесі екенін мәлімдеді.

Асхат Ескендіров кеңес мүшелеріне осындай мәселелер туындамас үшін Департаментпен белсенді ынтымақтастық жасауды ұсынды.

Ақпарат көзі: https://www.ng.kz/modules/news/article.php?storyid=36667